Naročnikova želja je bila pridobiti strokovno, funkcionalno, prepoznavno, tehnološko napredno in hkrati racionalno arhitekturno zasnovo za novi Center vodenja železniškega prometa, ki je predviden v Ljubljani ob križišču podaljška Metelkove in Masarykove ulice. Umestitev v prostor in gabariti objekta so bili določeni z zazidalnim načrtom širšega območja.
Osnovna ideja arhitekturne zasnove nove stavbe je, da stavba s svojo pojavnostjo odraža funkcionalni pomen enega najpomembnejših in najbolj varovanih objektov za vodenje železniškega prometa v državi in hkrati svojim uporabnikom omogoča čim večje udobje.
Stavba ima tehnični izraz, ki z ozkimi podolgovatimi potezami oken, senčil in parapetov ponazarja krajino železniških tirov, napeljav in vlakovnih kompozicij in tako odraža povezavo programa z železniško infrastrukturo.
Senčila v obliki povzdignjenih horizontalnih panelov iz perforirane pločevine imajo poleg estetske tudi funkcijo zaščite pred pregrevanjem notranjih prostorov in preprečevanja bleščanja in odsevov. Tehnološko-industrijski pridih objekta se mehča z vpeljavo rastlinja, ki predstavlja prijeten podaljšek pisarniških prostorov ter skupaj s senčili usmerja poglede in deluje kot absorber oz. ovira za prosto širjenja hrupa iz okolice do steklenih površin.
Tlorisno je stavba zasnovana skladno s specifičnimi tehnološkimi potrebami in z mislijo na varnostne režime umeščenega programa. Tlorisi so v grobem sestavljeni iz treh enako širokih pasov, ki dopuščajo prožno razporejanje prostorov po obodu in organizacijo notranjih poti. Zasnova z jedrom v notranjosti objekta omogoča fleksibilnost in dopušča možnost kasnejše vzpostavitve drugačne tlorisne konfiguracije glede na morebitne spremenjene potrebe programa.
Zunanje površine so urejene kot kombinacija zelenih in tlakovanih površin, ki se navezujejo na širši odprti prostor. Na območju raščenega terena se predvidi zasaditev z drevesi, na področju strehe kletnih etaž pa se izoblikuje tlakovana ploščad s točkovnimi zasaditvami nižjega rastja v obliki hribčkov in elementi urbane opreme. V zunanji ureditvi se pojavlja oblika krožnice, ki deluje kot kontrapunkt izrazitim dolgim linijskim elementom – železniškim tirom, intervencijski poti, Masarykovi cesti in fasadnim elementom.